Pages

Wednesday, May 12, 2010

12 may 2010




hye all...tak kisah lah korang bace atau tak blog ni, yang penting dia tempat aku mencurah segala rahsia hati aku.. hari ini aku rasa sangat malas.. seawal 9.00 am ketika sedang bercuti aku kene pergi hospital... setelah hampir 200 nombor yang dipanggil aku yang ke 200..

HOSPITAL
mesin : 2195 kaunter 2
aku: encik..student pun kene bayar juga ye??? (huhu hospital kerajaan)
encik : aa...ooooh itu kad aje adik.kene ad surat baru boleh...
aku : ooh ye kah?? ok tQ...ni duitnya..
encik : terima kasih...adik kat bilik number 4 ok..
aku : baiklah...

kurang dari 10 minit number aku di panggil.. dan di situ aku dapat tahu satu keputusan.. "saya kene refer awak pada pakar.." kata doc fauziah.. "hummmm kena kah doc???" aku.. " kene dan perlu.. saya refer awak pada hospital sungai buloh ok.." sesaat aku terkesima..sangat terkejut takut dan gerun sampai mengalir juga air mata aku ni.. mane tidak nye..aku wanted sakit... aku selalu terpikir bertapa sihatnya aku hingga semalam.. cuba kamu semua bayangkan semalam bila bangun dari tidur kamu masih sihat dan tiba-tiba hari ini kamu dapat tahu kamu sebenarnya sakit.. itulah yang aku rasakan saat ini, ketika ini dan detik ini sehingga aku rasa aku sangat dekat dengan kematian.. aku takut.. takut sangat.. sudah banyak aku sakiti hati orang lain..mama, ayah, siblings, sara, ogy, dila dan semua orang.. kalian orang yang aku sayang.. aku sangat takut kalau aku tak sempat ingin memohon maaf... andai aku pernah melukai siapa sahaja, ampun dan maaf aku pinta...doakan aku sihat sejahtera dan selamat lah aku menjalani segalanya...

No comments:

Post a Comment