Pages

Friday, September 18, 2009

aku = rumah = kerja = kg = ?????????

huhu..yea2.....jap lagi balik kampung...pergh tapi email assignment belum foward dekat ijal..makkkkkkk susah lah bergini...adoi..chill oke anis...benda boleh settle..nanti before balik kampung ko g foward dulu.... huhu raye yang macam tak raye bile aku tada ape-apa yang nak dibeli..semalam seharian aku keluar pergi cari barang raya at last adik aku yang membeli while aku tolong die memilih itu ini..wah tertekan disitu..tapi tade satu pun yang berkenan di hati aku..pagi2 pula kawan aku tanya bes x shopping kat mid..aku jawab X.. huhu ye lah ape aku cari tade..aku cakap lah x bes..hehehe...ehmm ayah dah kua cari barang die..mama pula ikut kowt..sanyap jew rumah pagi nie..aku sebok edit assignment..tertekan pagi before balik raye kne buat kerja dulu..huhu nak raye sakan lah kate kan....hurrmmmm x leh bebel lame2 nie..nk kene buat keje lagi... tapi ape pown dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua yang aku kenal..atau yang kenal aku..atau yang terbace blog aku yang x proper nie...aku sebagai hamba yang lemah lagi sering melakukan salah memohon kemaafan dari semua insan yang pernah aku sakiti secara sengaja atau tidak....aku pinta kepadaNya raya tahun ini akan memberi seribu erti kepada kita semua...

salam lebaran dari aku anis faizuly hamzah..
sampai nanti~~~~~~~~~~~~~

2 comments:

  1. haha cian dier kne siapkan keje dlu..
    pape pun slamat ari raye..
    raye sakan nampak nyer..
    story2 ae nti blk ok..

    ReplyDelete