Pages

Friday, September 25, 2009

sungguh tak ku sangka!!!!!!

huhuhu...salam lebaran....waktu aku tulis blog nie genap seminggu kita meraikan hari lebaran..percaya atau tidak ahad nie aku terpaksa pulang ke kampus..di saat ini kepala ku ligat berfikir...huhu isnin ada mock meeting...patu ade test yang berderet..huhu itulah hidup seorang pelajar...dikelilingi suka duka dan gelak tawa dan test yang mencabar minda..tu jelah yang mampu kitorang fikir...huhu test yang aku sendiri tak tahu nak jawab macam mane..ye lah raye sakan katekan..huhu.... lect fin aku slalu cakap.."alah soalan saya senang aje...." huhu senang pula....kene tahu konsep baru leh jawab (kate aku dalam hati)...dye sambung " ade 4 soalan aje....tp ada anak buah...." lepas aku dengar..aku pon berusaha lah belajar..huhu target sem nie nak bikin gempak result sendiri...sape2 yang terbace blog nie aminkan lah doa aku nie.... haha yea lah sape tak nak dapat yang lebih baik kan???? memang lah kita patut bersyukur dengan apa yang kita dah dapat..tapi Allah sentiasa menyuruh umatNya untuk jadi yang lebih baik...betol x???? hahaha...botol lah kan... sebenarnye macam2 aku fikirkan di saat ini... tadi aku merayap pergi membaca blog orang..yea lah...tak salah menambah kenalan...tapi bila dah ramai sangat pon susah juga..aku seorang yang terlalu menjaga hati semua orang hinggakan aku terpaksa mengorbankan kata hatiku...tiba2 aku terkesima dengan blog seorang yang pernah menjadi kawan yang sangat aku menjaga hati mereka...pedih...tak sanggup aku nak bace... aku terus back to my blog..huhu sampai macam tu aku rase, meaning aku sangat terluka...aku pon tk tahu sampai bila aku nak rase macam tuh.... ya Allah kau buanglah rase yang tidak menyenangkan ini jauh dari hatiku...amin... hurmmmmmmmmmmmmmm esok da sabtu..pastu ahad...aku pun kene balik campus..tak sabar nak habis belajar dan bawa balik diploma..pastu aku nak sambung degree....nak sambung jauh dari semua orang yang aku kenal...hehe..jauh dari malaysia..mane tahu leh bawa balik bf omputeh pula..hahaha anis da start merepek..haha sow maknenye kene stop mengarang..hehehe..

sampai nanti.....

No comments:

Post a Comment