Pages

Thursday, December 31, 2009

dan pergi~~~~~~~~

semakin hari semakin aku membesar....tahun ini aku berusia 20 tahun...makanya 2010 genap aku 21 tahun..usia yang agak matang..hahaha...hari ini mesti bloger-bloger sekalian sedang sibuk mengupdated blog masing-masing....ucapan yang sama dan matlamat yang serupa..masing-masing inginkan pembaharuan dalam hidup masing-masing...sama juga dengan aku..hahaha hari ini aku keluar bersama kawan yang sepatutnya kami keluar bertiga...disebabkan kawan ku itu sakit, maka berdua lah kami berjalan..sampai sesat..haha sebab nak g masuk kedai lain tapi kaki melangkah tempat lain..hahaha...tadi aku tengok cerita vampire assistant...ehmmm biasa-biasa aja...aku rase avatar lagi best...tadi aku g ruffy hajat dihati ingin mencari kasut..setelah mencuba pelbagai kasut aku terasa kasihan kepada sales assistant itu jadi aku dengan baik hatinya membeli kasut itu walaupon aku tidak lah obses untuk memilikinya..hahaha.. ehmm waktu merangkak pergi..bergitu juga aku...hehehe anyway.selamat tahun baru!!!! hehehe

No comments:

Post a Comment