Pages

Thursday, December 10, 2009

lari atau mati?????

hurmmmmmm sume takkan dapat selesaikan ape yang tertanggung dalam kepala aku..... arghhh sakitnye....ntah dada aku semakin berombak...menahan sebak yang ntah bila-bila butir mutiara akan jatuh menyembah bumi....tapi belum sedetik aku menaip terasa bahang dimuka...pipi terasa panas... arghh berdosanya aku pada mereka..melawan kata yang ntah bila akan aku sedar yang aku kini sudah dewasa....aku rasa ini kali kedua aku terasa kecewa dengan diri...kenapa aku harus rasa kecewa kepada diriku...sepatutnya aku bersyukur kerana aku masih lagi berpeluang untuk meneruskan cita-citaku... sekali jatuh bukan bermakna aku akan jatuh selama-lamanya.... aku kusut... serabut... menghancurkan hati mereka umpama menghenpas gelas ke lantai...pedih dan sakit... aku sangat kecewa... tiada kata atau siapa-siapa yang manpu menbantu..aku harus bangun dari jatuhku... aku mahu hidupku yang lama..aku mahu kawan-kawan ku kembali...aku mahu itu semua....aku kecewa... menangis bukan jalan terbaik...lari dan mati tak kan dapat selesaikan masalah...ceteknya akal aku kalau aku berfikir bergitu...aku harus teruskan apa yang aku telah mulakan...belajar itu satu ibadah...walau jalan yang berliku namun aku harus tamatkannya dengan cemerlang...arrrghhh aku terlalu kecewa...

No comments:

Post a Comment