Pages

Wednesday, December 8, 2010

bagus bila dapat kongsi.haha

ok.. kononnya tak mahu online satu hari sebab semalam berjaya meng"offline"kan diri ku ini..makanya hari ini pun nak buat bergitu.ala-ala puasa gitu.. memang nak start susah but bila dah start its sumpah easy gila ok.so seronok lah kau ya anis dah berjaya katanya.hahahaha. sedang diri ini enak diulit kemalasan yang teramat tiba-tiba kawan aku call pula. gila tak sabar kan nak jawab panggilan.sekali panggilan hangit ok.result dah keluar.wah ko berangan nak check tengah malam ni, kononnya result keluar esok.hambik ko anis.padan muka.sekarang gigit jari tak dapat check result.dengan mini transkrip sekali tak updated lagi. makanya sekarang aku mengambil keputusan untuk mengurangkan kesesakan di student portal aku pun update lah blog ni.amcam pandai tak aku mempositifkan diri ini. saat ni kawan-kawan, kenalan, teman masing-masing sedang menggila.wah takut aku. ye lah juga, dah tahu ramai student kenapa server buka 3 sahaja. masalah sekarang ni bukan server, sekali button examination result dah tak appear. apakah itu? mungkin pihak yang berkenaan boleh mencari jalan penyelesaian yang terbaik yang menguntungkan kedua-dua belah pihak. setiap semester, tidak kira awal semester atau hujung semester, sistem online di uitm sangat menyusahkan student. dunia ict semakin maju maka sistem juga haruslah sejajar dengan peredaran. pastikan sistem yang digunakan mampu menampung jumlah student pada suatu ketika. bukan baru cuba satu sistem dan bermasalah dah bertukar ke sistem lain sebelun mencari jalan penyelesaiannya. ini hanya luahan dan pendapat aku. pada siapa yang tidak bersetuju dan rasa aku salah, aku minta maaf. kita hidup di negara yang mengamalkan dasar domokrasi berperlembagaan dan kita bebas bersuara. selagi bukan mendatangkan rasa pilih kasih atau berbaur amcaman itu hanyalah pendapat dan pandangan ok..hehaaaa..

No comments:

Post a Comment