Pages

Monday, December 20, 2010

sambung belajar...

hi.. apakah itu sambung belajar.haha dalam bahasa mat saleh nye continue study.hehe sebelum nie aku sedih sangat. walaupun dapat sambung belajar tapi jauh dari keluarga.nun di hujung malaysia lagi. arau perlis. tapi kini tidak lagi. pertukaran campus telah diluluskan dan aku dapat tukar ke melaka.hahaha... dalam sibuk melalaikan diri menyiapkan segala keperluan, terlupa nak updated blog.hehe maaf ya lambant banyak ni..hehe ok tadi dengan resnimya aku dah bayar yuran.hehe dah setapak aku book jalan depan KBM tu.lepas ni aku akan sibuk kemas barang..jadi dari terus terlupa walaupun entry kali ni pendek (ah kau pernah ke entry kau panjang-panjang??) ia lebih baik dari tiada. selamat melanjutkan pelajaran buat semua yang berjaya.. :)

No comments:

Post a Comment