Friday, August 28, 2009

kebosanan melanda kewarasan akal...!!!!

pagi td aku bgn sedar-sedar dah subuh...tak sempat aku nk sahur bersama mereka...tp sebelum mereka bangun aku dah pun makan ayam mcd tu kenyang-kenyang,,hahaha sampai abis aku makan..kelaparan kerana berjalan jauh...tanggal 28 ogos 2009 buat pertama kalinya aku akan buke puasa di rumah..minggu lepas aku jalan-jalan..makanya tidak lah aku berbuka puasa bersama mereka..hari ini tiada apa yang menarik aku lakukan melainkan tidur sepanjang hari...hahaha memang lah makruh tapi mate aku yang salah..sape suruh dia pejamkan..aku tak suruh pun..huhu perkara pertama yang kesengalan aku terserlah iaitu menyalahkan mate yang tidak tahu apa-apa...

kedua..seorang anak kecil yang bernama Adam Aris yang berusia kurang dari setahun telah menjadi mangsa kesengalanku.. beliau tidak bersalah..yang bersalahnya mama..siapa suruh mama minta aku suap si adam tuh makan..kan dia dah kena marah dengan aku..adam kakak anis minta maaf k..esok-esok tak buat dah...

ketiga..akibat dari tumbesaran yang terlebih di bahagian *&*#*# aku kemalasan untuk ke kedai membeli tahu... mama nak buat tahu sumbat aku pula buat tak tahu..kah2...huhu malang lah mama suruh aku buat itu ini hari ini..aku dah berazam perkara pertama yang akan aku lakuakan selepas sampai rumah adalah tidur sepuas-puas nya...

perkara keempat... ini sangat melampau..tapi aku agak suke...agak tiada guna lah aku balik rumah kali ini..hahaha mama masak dengan ayah..aku pula tengok tv sambil baring..huhuhu dah macam orang patah pinggang..apekan daya..aku memang sakit badan..jaoh berjalan..merentas desa dan kampung orang sebelum sampai kerumah..

haish anis...anis.... sepatutnya aku balik rumah tolong buat kerja..bukan susahkan sape-sape..tapi aku da lama tak balik rumah..huhuhu nasib baek dapat parents yang sangat sporting...hari ini aku di maafkan... esok-esok jangan harap ko nak bersenang lenang anis...mahu pecah satu rumah dengar suare mama bebel..hahaha...by the way ma...you are super rockx...ayah pula cool gile..hehehe....

today mama dengan ayah aje yang pergi bazar..aku kan kate kemalasan telah melanda diri.... hahaha kasi chance mereka berdua..ape yang mama beli pun aku tak tahu..tapi aku dapat rase ada makanan menarik sebab aku bau sesuatu yang sedap..nyuummmmmmm2.. arghhh ketidaktahanan berlaku....perutku dah memainkan lagu hard rock..tu lah sape soh tak sahur kan...

eeh...da pukul 6 lebih..aku nk mandi....solat asar pun belom lagi..hahaha sampai nanti....
slamat berbuka....

No comments:

Post a Comment