Pages

Tuesday, November 23, 2010

tweet skype ask me anything face-booking or blogging???

selamat pagi malaysia dan dunia..gedebak gedebuk. apa itu laman sesawang? oh laman sesawang tu tempat kita mencari informasi atau bersosial. disebabkan aku ni agak lah buta IT, maka aku berbangga dengan apa yang aku mampu capai hari ini. da macam dapat result gempak pula kan. padahal sebab ada account nak bersosial sahaja. haha itu lucu kan. hari ni mari kita berkongsi account apa yang aku ada. bukan account bank tapi laman sesawang aka web site. aku mungkin lambat tapi rasa nya xda lah lambat sangat. haha dulu aku ada myspace dengan tagged tapi dah deleted. sekarang aku cuma ada facebook, blog, twitter dan formspring saja.oh lupa pula.saya juga ada skype dan ym. hahaha nampak macam tamak kan. kamu orang pula ada apa? haha mari kita berkongsi bersama..

top: twitter and formspring
bottom: facebook and blog
left: skype
right: ym
p/s: dunia semakin maju dan kita pula berada dimana? renungkan bersama :)


No comments:

Post a Comment